FAQ / Usein kysytyt kysymykset
Tilaukset
Minne kaikkialle toimitatte tällä hetkellä?
Toimitamme tällä hetkellä koko Suomen alueelle. Mikäli haluat toimituksen Suomen ulkopuolelle olethan meihin yhteydessä!
Miten nopeasti saan tilaukseni?
Lähetämme tuotteet viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksestasi. Tavallisesti tilaus saapuu sinulle 1-3 arkipäivän kuluessa, riipuen valitsemastasi toimitustavasta.
Miten voin seurata toimitustani?
Voit seurata toimituksen etenemistä lähettämämme seurantakoodin avulla.
Voinko muokata tai perua tilaukseni?
Mikäli haluat muokata tai peruuttaa tilauksesi olethan meihin yhteydessä mahdollisimman pian. Mikäli tilaus on jo lähetetty veloitamme palautusehtojen mukaisen maksun.
Tilauksessani on vaurioitunut tuote, mitä teen?
Ota meihin yhteyttä sähköpostilla tai yhteydenottolomakkeella viipymättä vaurion huomaamisesta. Käsittelemme tuotevauriot tapauskohtaisesti.
Toimitusvaihtoehdot ja hinnoittelu?
Tällä hetkellä tilaukset toimitetaan Posti Oyj:n toimesta lähtökohtaisesti seuraavalla hinnoittelulla:
- Toimitus noutopisteeseen (postipaketti) 7,99€/lähetys
- Toimitus kotiovelle (kotipaketti) 13,99€/lähetys
- Toimitus yritykselle (express-paketti) 11,99€/lähetys
Palautukset
Miten palautan tuotteen?
Avaamattomat ja vahingoittumattomat tuotteet voit palauttaa 14 päivän ajan paketin alkuperäisellä lähetystunnuksella. Veloitamme palautuksesta 8,9€/palautus.
Milloin palautetun tilauksen rahat palautetaan?
Rahat palautetaan tilillesi 14 arkipäivän kuluessa palautuslähetyksen saapumisesta. Summasta vähennetään mahdolliset palautuskustannukset ja toimituskulut.
Unohdin noutaa tuotteen ja se palautettiin automaattisesti, mitä teen?
Noutamattomista tuotteista veloitetaan normaalin palautuksen mukaiset kustannukset. Mikäli haluat, että tilaus toimitetaan uudestaan voit tehdä uuden tilauksen tai olla meihin yhteydessä sähköpostitse tai yhteydenottolomakkeella.
Palautuksen kustannukset?
Veloitamme noutamattomista tuotteista ja palautuksista 8,99€/lähetys + mahdollisesti veloitetut toimituskulut. Veloitus vähennetään automaattisesti palautettavasta rahasummasta.
Tuotteet
Tarvitsen apua tuotteen käytössä, mitä teen?
Olemme aina valmiita auttamaan ja neuvomaan. Lähetä meille ongelmasi, niin etsitään yhdessä ratkaisu! Yhteydenottolomakkeella tai Sähköpostilla info@biyume.fi.
Ovatko tuotteenne cruelty free?
Myytävät tuotteet ovat Cruelty-free. Lue lisää täältä.
Onko tuotetta _____ tulossa valikoimaan?
Pyrimme kasvattamaan valikoimaamme aina ajankohtaisilla ja trendikkäillä tuotteilla. Mikäli toivoisit jonkin valmistajan tai tuotteen lisäämistä tuotevalikoimaamme olethan meihin yhteydessä sähköpostitse info@biyume.fi tai yhteydenottolomakkeella.
Muuta
Milloin loppunutta tuotetta on taas saatavilla?
Pyrimme pitämään tuotteita jatkuvasti saataville, mutta silloin tällöin kysyntä yllättää! Mikäli toivot tarkempaa aikataulua saatavuudesta voit kysyä sitä yhteydenottolomakkeella tai sähköpostitse info@biyume.fi.
Kuinka nopeasti vastaatte kyselyihin?
Pyrimme käsittelemään yhteydenotot viimeistään seuraavana arkipäivänä!